Coast Motors Knokke Knokke-Heist

Pechverhelping

Bijstand in geval van een technisch defect* / Mobiliteitsgarantie

Plotse technische pech die uw wagen stillegt, kan altijd voorkomen. Als gebruiker van een goed onderhouden Audi die volgens de voorschriften van de constructeur door een erkend Audi-verdeler wordt onderhouden en hersteld, geniet u ongeacht de leeftijd van uw wagen van de mobiliteitsgarantie (geldig voor alle Audi's die vanaf 1 april 1989 zijn ingeschreven):

  • bijstand 24 uren op 24 en 7 dagen op 7
  • indien nodig zal uw wagen naar bij de Audi Service partner van uw keuze worden gesleept, behalve in het buitenland (dichtstbijzijnde Audi Service partner)
  • indien uw wagen niet snel opnieuw in verkeer kan worden gebracht, kunt gedurende maximaal 5 dagen van een vervangwagen genieten (eventueel ook nog tijdens het weekend of een aansluitende feestdag)
  • indien u ter plaatse op uw voertuig wilt wachten, als alternatief voor de vervangwagen, dan kunt u samen met uw passagiers genieten van een verblijf van maximaal 5 nachten in een hotel (ontbijt inbegrepen)
  • indien u uw reis wenst verder te zetten, dan worden de trein- of vliegkosten tot € 450 per persoon gedekt
  • om uw Audi na de herstellingen opnieuw af te halen, komen wij voor € 500 tussen in de kosten die daarmee gepaard gaan
  • worden eveneens gedekt: de taxikosten, de trein- of buskosten ter hoogte van € 80, de telefoon- of parkeerkosten ter hoogte van € 30 en tot slot de dringende leveringskosten voor een onderdeel dat niet ter plaatse beschikbaar is.

Bel naar Audi Assistance op +32 (0) 2 756 86 81

* Met ‘pech’ bedoelen we een Audi die niet op eigen kracht naar een werkplaats geraakt of waarvan de fabriek beslist heeft dat hij om technische of veiligheidsredenen niet meer kan rijden. Deze wagen moet daarom gedepanneerd of getakeld worden. Zonder pech is het dus niet mogelijk een beroep te doen op de Mobiliteitsgarantie of op Audi Assistance.

Audi Assistance komt ook tussen in de volgende gevallen:

  • maximaal één lekke band (zonder noodzaak om de velg te vervangen)
  • olietekort
  • koelvloeistoftekort
  • verkeerde brandstof of brandstofpech
  • platte accu
  • schade door knaagdieren
  • sleutel- of slotproblemen
  • tekort aan AdBlue
  • ruitenwisservloeistof of defect aan pinkers of lichten, ramen, dak of kap die niet kunnen gesloten worden
  • defect aan alarm of andere beveiligingssystemen waardoor normaal rijden niet mogelijk is.

Deze tussenkomst is uitsluitend beperkt tot depannage ter plaatse of takeling naar de erkende Audi verdeler die de klant verkiest. Bij tussenkomst voor een lekke band takelen we de wagen naar de dichtstbijzijnde Audi verdeler indien het niet mogelijk is om de klant ter plaatse te helpen. Alle andere diensten van de Mobiliteitsgarantie, zoals de vervangwagen en de dekking van gelijk welke andere kost, zijn dus uitgesloten.

 

Inschrijven op de nieuwsbrief

Openingsuren

    • maandag
    • dinsdag
      8:30 12:00
      13:30 18:00
    • woensdag
      8:30 12:00
      13:30 18:00
    • donderdag
      8:30 12:00
      13:30 18:00
    • vrijdag
      8:30 12:00
      13:30 18:00
    • zaterdag
      8:30 12:00
      13:30 18:00
    • zondag
Coast Motors Knokke Knokke-Heist Momenteel zijn we gesloten
Bekijk onze openingsuren